Selam kızlar. Bu ağrı öyle bi ağrı ki bana bu saatte post yazdırıyor. Daha 13. Haftamdayım ama kuyruk sokumumdan aşağısı berbat ağrıyor yürüyemiyorum yatamıyorum dönemiyorum bile sizde de oldu mu? Normal mi yoksa farklı bir durum mu var bende ? Sizce hastaneye gitmeli miyim😪😔