Mayamina minikkoalammm merhaba sizinde dogum tarihiniz 31 aralıktı sanırım, ancak dogum yapmışşsınız. Sezeryan mı oldu ve sebebi nedir kendı isteğinizle mi oldu
minikkoalammm Mayamina normal doğum 3 ocak görünüyordu sezeryan istiyordum doktorum 38 de aldığını söyledi suyumda bitmek üzereydi ameliyathaneye giderken de sedyede az olan suyumda geldi üstüne bebeğim pis su yutmuştu her türlü yine sezeryan görülüyordu