beyah [/url 24 Aralık tahmini doğum tarihi canlar sizinkiler ne durumda ? Bizim son 1 duygulanmamak elde değil
Syda01 beyah aminn inşallah Allah razı olsun canım cümlemizinki bugün kontrol var bakalim ne diyecek doktorumuz normal doğum yapabilecek miyim
Syda01 beyah boy kg suyu falan hep guzel haftasiyla uyumlu normal doğum istedigim icin 41 e kadar bekleyebiliriz dedi nst de iyi cıktı pozisyonu da güzel bas geliş
beyah Syda01 çok sevindim canım iyi olmasına bende görüştüm 41e kadar bekletiyomuş doktor normalse herşey bende normal doğum istiyorum