Evet kızlar sürekli ne zaman gelicek minigim diye yakınırken sonunda bende dogurdumm 🤭
Kasılmalarım bel agrılarım sürekli oluyodu 20 aralık günü kasılmalarım sıklaşınca bi kontrole gideyim dedim gittim 1 cm açıklık çıktı nstde sancılar kasılma oldukca 125 i görüyodu ama düzenli deyildi doktorda düzenli sancın yok evine git sıklaşınca gelirsin dedi cıkış yaptım eve gidince sıcak suda yaklaşık 20 dakika oturdum havalar cok soguk diye fazla bi yürüyüş yapamamıştım evde squatlar sporlar elimden geldigince uyguladım 21 aralık günü olan sancılarımda yok olmuştu dedim gelmeye niyeti yok haftaları bulucak galiba ama 22 aralık günü agrılarım sıklaşmıştı ama gene düzenli deyildi fakat kasılma oldukca altım çıkıcak gibi zonkluyodu dogurcam galiba dedim spora devam ettim aksam üstü 4 te nişanım geldi kasılmalarım sıklaştı ama 7 ye kadar cocuklarımın karnını doyurdum evimi toparladım en sonda suya girdim cıktım hastaneye 7 bucukta geldik baktılar 4 cm açıklık var dogumhaneye gidin epidural için anestesi uzmanı gelicek dediler gittim geldi igneyi vurdu ama altım öyle bi zonkluyo acıyo ki kıvrandırıyo beni 7 bucukta baslayan dogum serüvenim 21.48 de minik kızımın gelmesiyle son buldu 3. Bebekler cok hızlı geliyolar maşallah 😊♥️🤲 sevincimi sizlede paylaşmak istedim rabbim hepinize kolay dogumlar nasip etsin 🥰