Kızlar bu saatte yazıyorum. Çünkü kafayı yicem uyuyamiyorum. Vajina aşırı kasiniyor cok rahatszim bide sislik var doktorum krem ve fitil veri ama ise yaramıyor ancak belden asa yıkanınca birkaç dk rahat ediyom sirkeli su falan da denedim yok benim gibi olan vardır çözüm ne buldunuz bi geldi gitmiyo