beyah yok vermedi en son 38+1de gitmişdim onda daha zamanına var dedi ama yarın da gidicem yine tavsiye falan vermese başka doktora da gözükmek istiyprum, çünki çatın dar falan da dedi .beni normal doğuma motive etsin istiyorum dr.hemen kolaya kaçmasınl istemiyorum