Mineeee ben ilk oģlum da dr gel suni sancı ile alcam dedi çok zordu direk suni sancı almak ama ikinci oglum da kendi sancimla gittim bekledim çünkü daha kolay doğdu ama bunu dr konustum dr muayene atti cocuk iyiyse bekleyelim sen bilirsin dedi bakti bebis su hepsi iyi bekledik kendi geldi zaten 😉😉dr konusup ayarlayabilirsiniz bebisin sağlıgına gore