Kaçıncı hafta da kullandınız kızlar ben 32+3 ama doktorum yaz adı gerçi bagırsak parlaklığından dolayı en son sorun yok dedi korkudan gidemedim ama kaç gündür çok kötüyüm ellerin ayaklarım uyuşuyor halsiz ve yorgun hissediyorum hiç birşey yapmamama rağmen ne zaman kullanmaya başladınız siz