Selam kizlar 26 aralik bat tarihim 12 aralikta yumurtlamam oldu yaklasik 5 gün sonrasi kasigimda bicak saplantisi gibi batma oldu bir kac gün boyunca ama sonra gecti.
Normalde adetim gelmeden önce gögüslerimde agri olurdu ama gögüslerim gayet normal hicbisey yok
Bugün öglen belim agrimaya basladi suanda ishalim yedigim ictigim bisey mi dokundu diye düsündüm ama herzamanki yedigim seyleri yedim
Acaba hamilelik olabilirmi bunlar belirti olarak sayiliyormu?