aslibiceer Kızlar bugün doktor çatı baktı 1 cm gecik açılma var çocuk gelecek gibi dedi salı gel bakalım tekrardan Çarşamba suni sancı ile doğum başlatalım dedi ve ben çok korkuyorum daha önce bu şekilde olanlar var mı??
Iscn aslibiceer yani 1 cm değildi ama 4cm le suni sancı alıp doğum yaptım o kadar da (bana göre) acılı ahım şahım birşey değil suni sancı korkmayın😇
Tughanalpinannesii_ aslibiceer açılmaya bakarken çok uzun tutuyor mu parmağını soktu değil mi bana henüz bakilmadi da bilmiyorum o yüzden 🥺