Kızlar bende doğurdum. Darısı ins tüm bekleyenlerin başına olsun. İlk doğumum beş yıl önceydi sancılarım vardı 5 cm de acilmam ama bebeğim kakasını yapınca acil sezeryana alınmıştım. Bazilarimiza saçma gelebilir ama öyle olunca normal doğum içimde kalmıştı. Çok şükür nasip oldu. 37+3 de kendi sancimla kızıma kavuştum. İkinci kez bu eşsiz duyguyu yaşadım. normal veya sezeryan hiç fark etmez sonundaki mutluluğa herşey değer👍