Polenpolen52 oglen balık yedık gayet aksam wc falan herseyımı yaptım herhangı bı sorun yok ama sımdı mıde bulantım var yanmada vardı gectı o gavıscon ıctım bulantı var kussam kusamıyorumda mıdem bos gibi , prilam içsemmi
Nistik Bendede aynisi oluyor bulanti varken prilam icince cok faydasini gormuyorim bulantidan once daha iyi oluyor. Ben ne zmn icsem ilacida beraberinde kusuyordum. Zamanini geçirmiyorum ilacin ½ sat bile gecse hemen bulantilar oluyor