Randevu bulamadım, grip oldum evden çıkamadım derken sonunda bu gün (05.01.2022 ) şeker yüklemesi testini yaptırdım. Sıra sonuç beklemeye geldi. Ben Eskişehir, Şehir Hastanesinde kontrole gidiyorum testi de burada yaptırdım. Süreç şöyle, önce size yükleme için kan alma birimi gün veriyor o gün geldiğinde yaklaşık 8,5 saatlik bir açlıkla ( bir gün öncesi gece 12 den sonra bir şey yiyip icmeyeceksiniz) 1. Kanı veriyorsunuz bu aşamada üç tüp kan alınıyor ve şeker ölçüm cihazı ile açlık şeker değerinizi ölçüyorlar benimki 114 çıktı ama kan alan kisi iyi/ kötü yorum yapmadı. İlk kanı verdikten bir saat sonra ikinciye bir tüp yeniden kan alınıyor. İkinciden bir saat sonra üçüncüye bir tüp daha alıyorlar. Sonuçlar çıktığında yine paylaşım yaparım. Herkese sağlıklı gebelikler dilerim.