Valla ben 37. Haftamdayım geçenlerde kanamam olduğu için hastaneye gitti. Ve çatı muanemi kendi doktorum değilde ebe tarafından yapıldı. Evet sızlıyor ama dayanılmayacak bir acı değil zaten birkaç saniye sürüyor hiç korkma. Cuma günü tekrardan kendi doktoruma gidicem çatı muanesine. Zaten parmaklara jel sürüyor ilk girerken birşey yok ama biraz dibe doğru acıyor ama dediğim gibi asla korkulacak birşey değilmiş 2-3 saniye de bitiyor. Çıkarırken parmağı zaten hiçbirşey hissetmiyorsun.