isilkubraa Hanımlar dogum sonrası korse kullanacağım önerisi olan varmi?? Sezeryan sonrası gobek kalıyormu birde
DenizBilge isilkubraa trendyoldan emba latex korse aldım canım. Daha kullanmadım ama yorumları çok iyiydi
guly1 isilkubraa yamuna korse almıştım da kullanamadım sıkıntıya gelemediğim için 2.doğumumda kullanıcam ama bu sefer nasipse kafama koydum 😅 kullanan arkadaşlarım cok memnun
Minnakkkk isilkubraa trendyoldan ayrem korse var hem lohusa korsesini hem de taytını aldım 4 ay oldu dogum yapalım cok memnun kaldım guzel toparlıyor duzenli kullanamadım ama
sumeyyearas Ben aldım hazırda duruyor ama henüz kullanmadım doğum yapmayı bekliyorum Yamuna askılı lateks korse ile Yamuna termal tayt aldım
HollyMolly guly1 yamunanın klasik kopmalı körseleri mi? Ben de var ama sezaryende takılır mı bilemiyorum. Siz sezaryen mı olacaksınız.