Ece003 eşim sordu bana ‘doğuma girmemi ister msn?’ Diye, ‘kesinlikle olmaz.’dedim😀 ben normal doğum düşünüyorum, eşini öyle gören bi erkek soğur bence eşinden. Hiç bir erkeğin tolere edebileceğini düşünmüyorum:/ ama sezeryanda araya paravan koyuyorlar ya, ona belki girebilirler ama ben sezeryan da olsam eşimin doğuma girmesini istemezdim.