atikilknur99 Kızlar göğüsünüzde kaşıntı ve yanma oldumu bunun için ne yaptınız acaba bilgisi olan yardımcı olabilir mi ?
Leyli-84 atikilknur99 yanma değil de kaşıntı çok fazla her banyodan sonra nemlendirici kullanıyorum mutlaka sanki iyi geliyor
mhdmraa atikilknur99 çok fazla kaşınıyor yanıyor şişkinlik var mor çatlaklar oluştu kaşımadan yapamıyorum çatlak kremi sürüyorum
Ysa İlk hamilelikte daha çok oluyor çünkü göğüs büyüyor kaşıntı yapıyor bol bol nemlendirin başka da bişey işe yaramıyor
atikilknur99 mhdmraa bende de aynı durum oluştu morlukta var bende çatlak kremi hangisini kullanıyorsunuz