Shdak malesef ilk doğumumdan sonra bende öyle oldum daha tuvalate yetişmeden bir kaç damla kaçıyordu doğumda aşırı zorlandım 10 saat suni aldım bebek kanalda olmadığı için bir hayli zordu normal yaptığıma pişman oldum resmen 10 günden sonra geçti bu rahatsızlığım tabi herkeste olacak diye bişey yok doğumdan sonra rahim toparlamak için kegel egzersizleri varmış bilmiyordum idrar torbasını yerine oturması sağlıyormuş doğumuma az kaldı doğumdan sonra kesinlikle deneyecem ilki normal olduğu için ikinciyi de normal yapacaksın dedi doktorum sezaryen yanlısı dğl.