Doğum hediyesi biraz abartı değil mi? Kocadan istenen yani. O çocuk ikinizin çocuğu tek başına yapamazdın yani 😃 herşey hediye mi ? Altın araba falan çok abartı değil mi? Yani adam isterse alır zaten maddi durumu iyiyse yapabiliyorsa yapar.
Ben bunu istiyorum şunu istiyorum demek garip değil mi? Yada ben mi herşeyimi kendim çalışarak aldığım için bana mı garip geliyor anlamadım 🤷♀️