asina123 Ben 38+4 teyim ve hiç bir şey yiyemiyorum. 60 la hamile kaldım 37. Haftaya kadar 7 kilo aldım. Sonra bir haftada 3 kilo verdim şuan 64 kiloyum zaten karnımda ufacık bir şey ama maşallah bebişimin kilosu falan yerinde o küçücük alanda içerde nasıl yapıyor çok merak ediyorum 🤦♀️😅😅 Miğde yanmam çok var iştahım yok gerçekten çok kötü bi durum keşke yemek yiyebilseydim de kilo alsaydım böylesi daha zor😔😔 Ama çok az kaldı dayanmaya çalışıyorum. Ha geldi ha gelicek kelebeğim🙏😇🥰