Zynp44 Askinnur15 13 de kız dedi ben sonra gitmedim bidaha netleşsin diye 18 de gittim net kız olduğunu öğrendim 💖
SerraveAnnesii Bizde 18+2 de kızımız olacağını öğrendik💖 bizim kız da çok inat o zamana kadar hiç göstermedi bacak arasını hep kapatıyordu 😂
Nazli_ayar Askinnur15 16 da gördük erkek olduğunu. Sonraki muayenelerin hepsinde olmasada bazılarında yine gördük. Benim için asıl önemli olan detaylıda görünendi. Ordada erkek göründü. Sonra emin oldum yani 🤭
Aysenes2702 13+4ken gittik pipi göremediğim için kız diyelim şimdilik dedi . 16+4 Ken gittiğimizde haftadi 1 hafta ilerde çıktı yani 17+4 çıktık kesin kız dedi 🥰🌸