mrvcl9 bu sene 17 martta doğum yaptım anestezi etkisini gecene kadar titredim çenelerim birbirine vurdu böyle üşüme ben hayatımda yaşamadım ne kadar üstünüze örtseniz de bir faydası malesef yok ve hemşireler örtmeyi üstünü anestezili olduğundan hissetmiyo sıcaklığı demişti ve oda gerçekten sıcaktı bunu sonradan anladım odada resmen kömür sobası yaniyodu ama ameliyatta üşüdüğüm için o sıcaklığı hiç bir şekilde hissetmiyodum