Zhraagk o zaman akıntıdir o ya. Ben burda Su gelmesi hakkinda söylenilen sözleri geçen hafta doktoruma sordum. Böyle böyle söyleyenler var su nasıl gelir diye. Bebeğin bulunduğu keseyi Su dolu bir balon gibi düşün, balonu patlattiginda nasıl durmadan akarsa o da öyle akar. Ya sızıntı şeklinde durmaksızın akar yada aniden boşalır dedi. Öyle bir akıp bir durmaz sonuçta kese deliniyo artık bebek gelicek dedi. Mantıklı buldum valla haklı. Burdakiler maşallah doktordan çok biliyolar.