Soniiii27_1 ben de ilk 4+4′te muayene olmuştum. Karından görünmediği için vajinal muayene ile görmüştü keseyi. Sonra aklıma takılmıştı çıkınca bir zararı var mıdır diye araştırmıştım ve herhangi bir zararına dair veri bulamadım. İçiniz rahat olsun, kaygınız varsa doktorunuzla paylaşın yine de ben çok merak ettiğim için hiç engel olmadım vajinal muayeneye