Gmz93 Bende herkes gibi acaba ne zaman yazicam hikayemi diye dusunup duruyordum sukur ki nasip oldu. Hamileligim cok sukur sıkıntısız gecti test sonuclarim hep guzel cikti bulantim kusmam hic olmadi sukur 🙏 neyse uzatmiyim 34.haftadan itibaren nst ye girmeye basladim onlardan da bisey cikmadi en son 37.haftamda girdim sancilarim baya yuksek cikti ara ara agrilarim oluyordu zaten doktorum da muayene yapinca kemik yapin musait degil normal dogurman cok zor dedi halbuki basindan beri normale tesvik ediyordu beni. Daha sonra gunumuzu alip beklemeye basladik buyuk gun geldi 08.08.2018... o kadar panik biriyim ki aglayarak gittim hastaneye 7 bucukta ordaydik hemsire ustumu basimi cikarttirdi onlugu taktirdi damar yolumu da acip nst ye bagladi bu arada heyecan doruktaydi tabi. Saat 9 bucuk gibi hadi gidiyoruz dediler basladim aglamaya esimle annemi birakmak cok zor geldi cunku. Ameliyathaneye indik soguktu biraz. Anestezi uzmani surekli sakin ol igneni vurucam dedi biraz rahatlattilar ve belden ignem vuruldu yatirdilar kollarimi bagladilar ortuleri orttuler 5 dakika icinde ayaklarimda his kalmadi. Doktorum basladik dedi 15 dakka sonra bebegim dogdu o agladi bende agladim yanagima degdirdiler sicacikti. Sonra esime ve aileme gostermisler yarim saat sonra da benim dikislerim bitti yogun bakima aldilar biraz da orda tutup odama cikardilar. Bebegim dogarken cigerlerinde su kalmis onu atmasi icin 1 hafta yogun bakimda kalmasi gerekiyor. Sut sagip goturuyoruz anne olmak cok guzel ama hastaneden kucagim bos cikmak cok zormus dua edin lutfen bir an once kavusalim oglumla 😊 biraz uzun oldu ama kusura bakmayin Rabbim bekleyen herkese kolay dogumlar nasip etsin ins 🙏
Aselmom Gmz93 amin canım allah analı babalı büyütsün en kısa zamanda bebeğinle evine dönersin inşallah 😊