Aysuduha Kızlar bı sıkıntı olur mu acaba suanlık ıyı durumu 2,5 hafta önce doğdu anne karnında gelısmedıgı ıcın ntsde kalp atışları azalınca almışlar bugün doğuma 2 kılo tam çok küçük basına gelen var mı böyle kıloda bebişi
inva Aysuduha bende 2 kilo doğmuşum şuan 25 yaşında 167 boyunda 60 kilodayım 😁😁 tabi gebelikle 60 kilo öncesinde 53 kiloydum 😊 Sağlığı yerindeyse şükredin kilo sadece bir kriter tabiiki 2 kilodan daha küçük doğanlarda var🙏🏻
Ryhnmhmtuna Aysuduha benm bebeğim 2950 doğmuştu 39 haftada ama ilk ayında maşallah toparladı 4 kiloyu geçmişti 🤗
neslican0644 Aysuduha bebeğim 1100 gr doğdu ve 50 gündür küvöz de. Şimdi 2200gr oldu bile çok şükür. Yani demem o ki sağlık sorunu yoksa çok da güzel büyür Allahın izni ile
Deryaasn Benim arkadasim 1.400 kg dogurdu,tansiyonu cok yuksek oldugu icin ve gelisimi durdugu icin.Hic bisey olmadi 1 ay küvözde kaldi suan 5 aylik hicbir sıkıntisi yok