Derin0712 Kizlar gecen hafta bebegim 2872 grdi bugun 36+3 2880 gr dedi bebegim normalde iki hafta onde gidiyordu son bir aydir kilo alimi cok az suan haftasiyla uyumlu dedi dr ama tam kilo almasi gereken zmnda niye almadiki 10 gun snrada dogum yapicam
Nazli_ayar Derin0712 sonuç olarak haftasiyla uyumlu. Ve bazı gebelerde bebisler başlarda önde giderken sonradan haftalarina uyum saglayabiliyolar. Doktorda kötü bişey demedigine göre endişe edecek bişey yok demekki
Melistosum Derin0712 aynı durumdayiz bende 36+2 yım iki haftadır kilo alımı çok yavaş dedi doktor ama iri bir bebek zaten sorun yok dedi.. haftaya bidaha bakicak hala yavassa ya o hafta yada ocağın ilk haftası sezeryan dedi.. kendime diyorum acaba ben mi beslenmiyorum diye ama yok yiyorum gayet iyi süt içiyorum et yiyorum salata yiyorum meyve yiyorum yani ilaclarimi içiyorum ama son iki haftadır yavaşlamış Rabbim sagliklica kucağımıza almayı nasip etsin canım 🌺🤲
Derin0712 Nazli_ayar benim plesantada yaslanma sorunu oluyor drlada duzgun konuşamadık o kadar acelesi vardiki normal dogum varmis yukarda sipsak gitti kafaya taktim o yuzden
Derin0712 Melistosum amin cnm bnada 3 ocak gun verdi sali gunu tekrar gidicem bn bu ara reflu yuzunden bide halsizlik grip vs gecirdim çocuklar hasta oldular fln hic kendime bakamadim birde dr surekli bna hareketi cok onemli takip et diyor ucuncu gebelik bnm plesanta yaslaniyor bisey olur allah korusun korkuyorum
Melistosum Derin0712 Banada haraketlerine dikkat et dedi hatta bugün az hareket etti doktora yazdım ondan cevap gelene kadar uyumuşum uyandığımda hareket ediyordu dr. Gel nst yapalım demiş dedim hareket ediyor şuan tamam sorun yok demiş. Ama anlamadım gitti yani ben sezeryana hazırım bişey misey olmadan alsa diyorum ama kendisi bilir yani riske atmiyordur aklım hep bebekte inşallah bende pazartesi gidicem artık net tarih versin herşey yolunda olursa banada 3 Ocak dedi ama hiç almadiysa kilo haftaya herangi birgün olabilirim
Derin0712 Melistosum 3 ocak bna güzel geldi hmn kabul ettim ama telas oluyor iste bndede hareket ediyormu diye kontrol ediyorum hep hayirlisiyla bi kavussaydik sag saglim insallah streside bi yandan bide kilo almayinca bi sorunmu varki diye aklim gitti dusunup duruyorum allah korusun neler duyuyoruz burda birde drum ozel olmasina ragmen sipsak bakiyor yallah sonra bayadir detayli gostermedi bisey olsa anlar diyor esimde iki bebegimide ayni dr dgurttu en iyisi ama bilemedim covit yuzunden sanirim
Melistosum Derin0712 olabilir inşallah bir sorun olmaz yarın daha dikkat edicem bugün ki gibi eğer yine hareketleri az olursa gidicem nst ye gireyim sonlara yaklaştık riske atmayalım. Allah bilir tabiki bu işler kader kısmet ama biz onlememizi alalım.. inşallah güzel olacak alıp evimize gelecegi içimizi serin tutalim canım 🌺
Derin0712 Melistosum evet cnm ayni fikirdeyim nolur nolmaz sen git baktir tedbir bizden taktir allahtan