ByzM Tugbaysma bizde son 11 38+1 olduk 😁 yarın kontrolümüz var geçen hafta gitmiştik kilo 3200 boyu 52 cm di
Tugbaysma ByzM son 11 mi 38+1 de son 13 falan olmuyormuş sezeryan mi olacaksınız masallah boyu uzun olcak
Anemoniasp ByzM Aynıyız 😀 Geçen hafta benimki de 3250 gram geldi . Fazla değil mi ya nasıl çıkar bu çocuk 😀bu hafta 3500 geçmemiştir umarım
ByzM Tugbaysma ayy yanlış yazmışım ya 38+3 olduk 🤭 evet boyu uzun bir bebek diyor doktorumuzda yok normal doğum istiyorum hala bekliyoruz ne açılma ne nişan ne su hiçbirsey yok arada yalancı sancı oluyor ama sürekli değil
poyrazinannesi3547 Tugbaysma 16 gün kaldı oğluma kavuşmaya Allahın izniyle 👼yarın kontrole gtcez bakalm
FatmaB58 ArelinAnnesi01 amin amin inşallah 🤲🏼 Rabbim herkese kolaylığını versin içinden bizi de ayırmasın inşallah ❤️🤲🤲
beyah Tugbaysma son 1 gün 3150 benimkinin kilosu yerini sevdi çocuk gelmek istemiyor 💜 heyecanla bekliyorum
Anemoniasp FatmaB58 Açılman olduğu için kontroller sık mı olacak bir dahaki kontrol kaç gün sonra. Hayırlısıyla kolayca kucağına alırsın inşallah
FatmaB58 Anemoniasp bir hafta sonraya çağırıyorum ama sen bir iki güne doğuma gelirsin dedi ❤️🤲 amin cümlemizinkini sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸🤲🏼
ByzM Anemoniasp ayy vala bende çok düşünüyorum onu bir yanım kilo alsın istiyor bir yanım hiç istemiyor nolucak hiç bilmiyorum 😁
FatmaB58 Tugbaysma Mltm07 ByzM Kızlar az önce burda okudum papatya çayı açılmaya çok yardımcı oluyormuş , napsak denesek mi 🤩😍❣️🤲🏼🤲😂
FatmaB58 Tugbaysma iyiyim şuan kuzum belimden gene başladı ağrı girmeye bugün olmasa bile yarın muhtemelen gideriz gibime geliyor bakalım hayırlısı olsun inşallah 🤲 sen nasılsın
Tugbaysma FatmaB58 güzel haberlerini bekliyorum canimmmm sağlıkla gelsin bekliyorum bende deneyim bi papatya cayini
ByzM FatmaB58 bugün kontrole gittim bebeğim kanala girmiş baya ilerleme var dedi doktor açılmamı kontrol etmedi ama haftaya büyük ihtimal gelir dedi 🙏🏻 Deniyelim bakalım papatya çayınıda belki hızlandırır