ByzM ben Sibel hanıma gidiyorum kendisini çok seviyorum ama hastane genel olarak çok pahalı özel sağlık sigortam olmasına rağmen işyerinden indirim olmasına rağmen doğuma 7 8 bin diyorlar yılbaşından sonra da artacak fiyat. Muayenesine de zaten 250 veriyorum. Doktordan dolayı değil parasal yönden biraz değiştirmek istedim