Seydaisik bugün beşamel soslu ıspanaklı tavuk sarma yaptım ilk defa efsaneydi. Yanına pirinç pilavı var tarhana çorbası vardı. Yarın da kalanları yeriz diye düşünüyorum :)
Aslında en güzeli ne biliyo musunuz haftalık yemek planı yapmak. Ben bir ara öyle yapıyordum ve çok iyi oluyordu. Şimdi evdeyim vaktim bol diye yapmıyorum ama çalışırken çok iyi oluyordu. Haftanın her gününe menü hazırlıyordum ona göre malzeme alıyordum planlı hareket edince ne yapsam derdi de olmuyor.
Mesela
Pazartesi: kuru fasulye /pilav/cacık/turşu
Salı: mercimek çorbası /ıspanak yemeği/makarna/yoğurt
Çarşamba: mercimek çorbası/ etli patates / salata
Perşembe: yayla çorbası / pırasa yemeği / makarna
Cuma: yayla çorbası / karışık dolma /yoğurt
Gibi gibi… hatta ben çalışırken pazar ve carşamba günleri toplu yemek yapardım diğer günler rahat ederdim.