Kızlar ben 10 haftalık hamileyim ilk öğrendiğim günden beri kanamam oluyordu progestan ve serumla kanama duruyordu en son pazartesi kontrole gittim doktor progestan hapı bırakmamı söyledi decacit ve ferro diye bı ilaç verdi bugün tekrar çok açık pembe lekeler gördüm doktorada gidemedim çünkü acilde ilgilenilmiyo progestani içsem sorun olurmu acaba kullandığım ilaçları sabah kullaniyorum