Kızlar gencligimden beri tasikardi ile uğraşıyorum. 2 hafta önce ekg çektirdim doktora gosteremedim randevu alamadım. https://imgyukle.com/i/oo3bpp sonucum böyle o yabancı şeylerden sadece aşırı tasikardini biliyordum onun dışında kileri İnternete yazdım şüpheli kalp damar tıkanıklığı ve kalp krizi yazıyordu aranızda bilen varmi acaba yardim ederseniz çok mutlu olurum. Birde Aşırı tasikardi normal doğuma engel mi sizce? Bu arada normal dinlenme halinde kalp atışınm dakikada 135 😔