Mervebtnrr doktorun izin vermediyse kulak arkası etmemekte fayda var. Çok canın çekiyorsa kafeinsiz kahvelerden tüketebilirsin belki az bir miktar.
Nescafeyi hele hiç tavsiye etmem çünkü kahve çeşitleri içerisinde en zararlısı o, böbrek suda ayrışan nescafeyi ayrıştırmakta filtre kahve&türk kahvesi gibi kahveleri ayrıştırmaktan çok daha fazla zorlanıyor.