dunyambebgim benim son bir ayımda başladı ellerim ayaklarım bacaklarım ve ara sıra göbek ve göğüslerimde de oluyordu kaşıntı çok şükür iki gündür iyiyim ..doktor kontrolüne gittiğinde mutlaka söyle karaciğer testi falan yapıyorlar bende bir sıkıntı çıkmamışto çıksaydı bebeği o an sezeryanla alacaklardı inşallah kötü birşey yoktur bazı gebeliklerde oluyor gebelik kaşıntısı diyorlar ve çözümü yok vücudunu nemlendir sürekli kuru bırakma