Ebrudrgt ilk doğumunsa keşke dememek için akıllı ol bence ben eşimin ailesine 40 on çıkmadan hizmet ettim dikişli halimle bebeğim orda açlıktan ağlarken nezaketen bile bir yardım etmediler hediyeleri de gözüm yok ma dalga geçer gibi bir havlu bir tepsi getiriyorlardı. Onca kiloma doğum şeklime yaptıkları eleştiri de orda kalsın ben çok çirkin buluyorum hem cenaze evinde yemek hizmeti beklenilmesini hem de doğum evinde lohusa kadından hizmet beklenilmesini.Biz elimle konuştuk annesiyle konuşacak 40 ım çıkmadan misafir kabul etmeyeceğiz bu bahaneyle 40 tan sonra da mazeret uyduracağız.Sevdiklerimiz dışında