Mryminci Arkadaşlar 31 haftalık gebeyim bel ve bacaklarımda aşırı kaşıntı oluştu doktor pupp olduğunu söyledi geçmiyor ilaçta kullanamıyorum bu rahatsızlığı geçiren önerisi olan var mı