2 Ay önce sezeryan doğum yaptım. Son 3 gündür dikiş yerimin üstü ağrıyordu aşırı derecede. Üşütme diye gittiğim hastanede Sağ yumurtalıkta 4 cm kis olduğunu öğrendim. Yatış verdiler takip etmek için ama emzirdiğim için maalesef kabul etmedim. Yaşayan var mı? Korkuyorum