Elife_mn tuzu fazla tüketiyosan ve az su içiyosan ödem olur. Yürüyemicek kadar ödem oluşması normal değil fazla tuz tüketiyosundur. 37 +1 haftalığım. Daha yeni ödem olusmaya başladı ama eğer bacaklarım çok aşağıda durursa, çok ayakta kalirsam ve sabahları uyandigimda ellerimde oluyo. Ama sonra geçiyo.