eylemmmx21
Malesef yaşadığımız ilçe çok küçük köy gibi sadece bi kaç market var park yok hiç bise yok tek aktivite balkona çıkıp etrafı izlemek oldu bi de eşim izinli olursa bi yerlere götürüyor bu kadar. Ama dediğin gibi koltuktan kalkiyorum yatmayayım diye bu sefer dönüp dolaşıp yine kendimi başka bi koltuğa atıyorum nolacak böyle bilemedim