Herkese iyi akşamlar kızlar 11+2 haftalık gebeyim dün akşamdan itibaren bir baskı ile kasık ağrısı başladı bugün doktoruma gittim kontrol etti herşey yolunda herhangi bir kanama da yok ağrım hala devam ediyor daha önce bu durumu tecrübe eden var mı bilemedim ne yapacağımı