14 aralıkda oldum 2 dozumu. 15 haftalık hamileyim.bir sıkıntı ysşamadım. Arkadaşım ilk dozunu hamile olduğunu bilmeden olmuş. İkinci dozunuda yeni oldu. Ondada bir sıkıntı yok.27 haftalık hamile.Sadece standart kol ağrısı ve uyku hali 1-2 gün o kadar.