Canim_bebegim40 Nurss34 korkulacak hicbisey yok ilacı koyduktan sonra adet sancısı geliyo filmi çekiyorlar kalkiyosun ve sancı filmden hemen sonra kesiliyor
Merveii Canim_bebegim40 ben çikolata kıstım var diye cektirmistim. Herhangi bir gecikme yaşamadım ağrım falan da olmadı. Cektirdikten 3 ay sonra hamile kaldım çok şükür. Ovulasyon testiyle takip ettim ben.
minikmucizemmmmmm alyabebekkk merhaba çikolata kisti için ekstra tedavi gördünüz mü acaba. Bende de var bir buçuk yıldır hamile kalamadım. İki ay önce de rahim filmi çektirdim açıktı tüpler🙇🏼♀️
Morika Ben rahim filmi çekildiğim ay hamile kaldım, şimdi 36 hafta gebeyim :) yumurtlama gününüzü takip ediyor musunuz
Canim_bebegim40 Morika yaa inşallah bende hemen hamile kalırım geçen ay takip ettim olmadı bıraktım artık akışına stres yapmasın diye
Merveii Canim_bebegim40 ultrasonda çıktı. Nişanlilik dönemindeyim o kadar önemsemedim sadece buyumemesi için hap kullandım. 2 sene sonra hapı bıraktım doktorum film istedi.
Morika Canim_bebegim40 tabi tabi stres olmayın, yalnızca o günleri kaçırmayın, moralinizi iyi tutun, sevgiler
minikmucizemmmmmm Merveii merhaba doğal yolla mı gebe kaldınız filmden sonra. Bende de var çikolata kisti gebe kalamadım hiç
Merveii minikmucizemmmmmm evet doktor tüp bebek dedi istemedim. 6 ay falan uygulamaya göre gittim. Sonra ovulasyon testi kullanmaya başladığım ay hamile kaldım şükür. Uygulamaya gore gittigim icin yumurtlama günlerimi hep kaçırmışım.
Canim_bebegim40 anneolmakistiyorumm kaç yıldır evlisin çocuk istiyorsun peki arabanız varsa geciktirme derim
minikmucizemmmmmm Merveii bana da klomen verdi kullandım yarın yumurta kontrolü var inşallah güzel şeyler duyarım bende. Banada tüp bebek dediler hep ama son çare olarak düşünüyorum🙇🏼♀️