gevezeyazar1 Kızlar burnumda hızmam var doğumda çıkarttırıyolarmış nedenini merak ettim bilen var mı acaba ne gibi bi zararı olabilir ki
pamuk_anne gevezeyazar1 şey çabuk kapaniyosa okuldaki küpe olayı gibi yapsanız olur mu acaba. Hani delikten ip geçirme olayı :) sadece fikir, yoksa benim hizmam yok o yüzden bilmiyorum
gevezeyazar1 Hatunnn metal değil ama altın takıyorum o da sorun olur mu ki 😞 çok çabuk kapanıyo çünkü ondan
Abdbahar gevezeyazar1 kız Doğumdan korkmuyorsunuz da delik kapanır diyemi korkuyorsun allah seni ne etmesin 🤣🤣🤣yavrundan önemli mi bırak hızmam olmasın
Adakus gevezeyazar1 bende gümüş takıyorum bi çıkarırsam varya anam babam ağlar dogum korkusu yok da yârimde hızla korkusundan korktuğun kadar 🤣 inşallah normal Doğum acelesi ile kaş la göz arasında unuturlar hızmamızı çaktırmayız olur biter 😬😬
Didemalkanendik Çıkartıyorlar kızlar acil bi durum olurda sezeryana alınırsa ve metal olduğu için çıkartıyorlar bn doğumdan çıkıp odaya gidince yine takmıştım
gevezeyazar1 Tgbabsra 3-4 senedir var ama çok çabuk kapanıyo nedense duşa girerken çıkartıyorum mesela çıkanca zor takıyorum