Zelal_23 Arkadaşlar sezeryanda sonda takiliyormus ? Ben bilmiyordum acisi varmı ? Sezeryan doğum yapan anneler bilgi verseniz.
Happy_001 Zelal_23 Hayri yok canım gıdıklanıyormusun gıbı oluyor takınca cıkarunca da anlamıyorsun zaten 19gun once oldum
Bebiscann Zelal_23 özel hastanede olursan seni uyuşturduktan sonra takarlar görmezsin bile, ama devlette uyusturmadsn önce takiyorlar, kendinj rahat bırakırsan ağrı olmaz, kendini kasarsan çok ağrır
limonlukekim0 Zelal_23 biraz huylandiriyor cikarinca ohh be diyorsun. genel anestezide takilmasada olur diye okumuştum ama belden uyusturmada ne zaman gececegi belli olmadigindan daha gerekli yaziyordu
Tazeanne0134 Zelal_23 ben sancılı gittim o zaman takmaya çalıştılar evet acımıştı ama takamadıkladı için ameliyathanede taktılar uyuşunca o zamanda zaten hissetmiyorsun
_momy Zelal_23 sezeryan değil ama idrar kültürüm sürekli kontamine olduğundan doktorum sonda ile steril idrar alınmasını istemişti doğumhane de çok çok canım yandı 2 3 gün doğru dürüst idrar yapamadım ama benim ağrı eşiğim çok çok düşük hamile kaldığımın farkına varmadan önce bile bel kalça ağrılarım çok şiddetliydi 23 haftada hala öyle ağrılarım var umarım tek hissettiğiniz bebeğinizin teni kokusu olur dua edeceğim hayırlı doğumlar dilerim 🙏❤️
Hanife_ Zelal_23 hissetmiyorsun bile ameliyatta takmışlardı onu bilmiyorum zaten sonra uyuşukluk geçince çıkardılar hiç anlamadım bile