Merhaba arkadaşlar ilk çocuğumu plesnta dekolman olark doğm yaptım şimdi iknciye hamıleyım şuanlkk skntı gözükmüyor dedi doktr yinede korkuyorum bir sıkntı olmasından ilk dgmunu dekolman ıle doğurup ikincide tekrarlamadan normal bir şekılde doğum yapanlarnız varmı ??