Naz Arkadaşlar, dün bebegimin bağırsaklarının dışarda oldugunu öyrendim.Hayatta Aklımaa gelmeyen şeyler başıma geldi.. Böyle 1 durumla karşılaşanlar oldumu? ne gibi sonuçları oldu? hastalıgın adı gastroşizis
Busrakzlkc Naz geçmiş olsun . Riskli bir ameliyat iyi bir çocuk cerrahı olan hastanede doğum yapmanızı tavsiye ederim. Enfeksiyon riski çok yüksek malesef. Ama toparlayanlar var tabiki
Naz Wonderful_mom 23cü haftadayım.dün öyrendim.ve şok oldum.. araştırdım neden olur diye hiçbirşey çıkmadı…Allah razı,olsun
canimbeybimmm Hiç duymadım bile ama inşallah tedavisi olan birşeydir. Elde değil ama Kendinizi çok üzmeyin. Tüm detayları doktorunuzla konuşun en doğrusunu o söyler. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız yavrunuzu 🙏🏻
ipekveatlas instada @ezosrky diye bi kadının bebeğine aynı teşhis konmuş ve ameliyat olmuş şuan gayet sağlıklı. aşağılara inip okuyabilirsin baya açıklamış anlatmış şimdiden çok geçmiş olsun sağlığına doğduğu gibi kavuşcaktır eminim🤲🏻
Naz ipekveatlas evet aslında izledim 1 kaç vidyo.ama doktorlar çok riskli diyor. yani umud edecek 1 sey yok. ameliyat olunmak zorundaym.(((malesef
Papaatyaam_38 Geçmiş olsun duymadım ama üste kalsın 👆🏻 Rabbim Şafii ismiyle şifa versin tıp çok gelişti emin olun ameliyatla çözülür bişeydir ❤️
Naz Busrakzlkc evet çok riskli…ben başka ülkedeyim.burda daha zor…iyi doktor falan da yok…hamileliyi sonlandrmam gerek
Busrakzlkc Naz yani siz bilirsiniz tabiki ama yaşam şansları var dediğim gibi. Baktığım için boyle bebeklere ordan biliyorum . Ameliyatın iyi gecmesi gerek sonrasında da iyi bir bakım gerek tabiki. Hakkınızda hayırlısı olsun
NeseA Canım daha bu gün görüncemin gelini ile bunu konuştuk bi kızı var 2 yaşında maşallah çok sağlıklı. Gebeliginde onada demişler bağırsaklar dışarda. Kız hemen doktor değiştirmiş özele gitmiş böyle birşey olmadığını bebeğinin çok sağlıklı olduğunu söylemiş özel. Inşallah senin bebeğinde sağlıklı bence başka doktora görün ve anlat canım 🤲🏻😘
Bimercimekannesi Merhabalar kuzenimin bebeğide yaklaşık 5. Ayında gastroşizis tanısı aldı. Ben hemşireyim ve süreci duyduğumda birçok doktora gitmişlerdi .Bir kısmı gebeliği sonlandırmayı teklif etsede kalp atışı olduğu için annesi sonlandırmayı kabul etmedi. En son gittikleri dr ise bebeği sezeryan ile almayı bağırsağını onarıp tekrar anne karnına gebeliğin devamı için koymayı teklif etmişti.Bunu duyduğumda şok olmuştum ve asla böyle birşeyi kabul etmemelerini söyledim.İstanbul medipol mega üniversite hastanesinde takibi başlatıldı. Kadın doğum doktoru gülseren hanım çocuk doktoruda Rıza rızalardı. Herşey olması gerektiği gibi ilerledi ve 8 .5 aylık sezeryan doğum gerçekleşti. Sonrasında çocuk doktorları amelıyatını gerçekleştirdikten sonra prosedür ve takip gereği yoğunbakıma alındı. 1 ay takip sonrası yalnızca karın alt kadranında 1 cm bile olmayan bir kesiyle taburcu oldu ve şuanda 2 yaşında . Karar sizin kararınız ama imkansız değil. Siz elinizden geleni yapın ve taktiri Allaha bırakın.
Naz Bimercimekannesi aslında ben inanırdım birşey yapacaklarına ama..ben yaşadıgım yerde öyle profesioneel hekimler olmuycak…ömür boyu hastanelerde kalicam… yine de düşünüyorum..ama çok tesekkurler..Allah razı,olsun hepinizden