Mucizeveannesi ben sanırım cerrahpaşada Doğum yapıcam daha henüz hiç kadın Doğuma gitmedim 10 haftalık gebeyim 2 li taramamıda özelde yaptırıp önümzdeki ay gidicem ben romatolojiye takip oluyorum Cerrahpaşa’da romatologum Cerrahpaşa’da kadın Doğum takibi olmamı istiyor riskli gebelik oldugu için normal doğumu asistanların yaptırdığını duydum özel odası varmış önceden ayırtmak gerekiyormuş bildiğim bu şekilde başka çok bilgim yok