Merhaba güzel anneler,
21.12.2021 tarihinde 13.07′de anne oldum çok şükür. 38+0 haftalık olduğunda sezaryan olacağımı doktorum söylemişti. Zaten 1 gün daha beklese az daha doğum kanalına giriyormuş, açıklık 2.5 cm olmuş
Tam zamanında geldi. Zaten gelişimi 2 hafta ilerideydi. Travmatik durumdan daha fazla etkilememesi için doğru karar olduğuna inandım. Spinal anestezi sırasında hiçbir zorluk yaşamadım, doktorum ve ekibi çok güzeldi. Sezaryan sonrası en çok gaz sancısından çektim ve halen çekiyorum da. Ağrı kesiciler, gaz ilaçları, serumlar, şerbetler, hoşaflar verildi, sürekli omzuma ve karnıma sıcak su torbası konuldu. Zamanla anestezi etkisi atılacak. Bol bol yürüyüş yapmak gerekiyormuş. Bebeğime gelirsek emzirirsen, gazını çıkarırsam, üşümezse iyi gidiyor. İnşallah tek başıma bakabilirim. Herkes hayırla sağlıcakla yavrusunu kucağına alsın inşallah. 🌿