Sabriye1 Kizlar 3 sattir kasilmalarim var karnim sertleşiyor ve dadika tutum 10 dk 7 dk arasinda kasilmalarim var ama sancim bisey yok sizce dogum belirtisi mi
aysnrsvs Sabriye1 düzenli kasılmalar olduğu için kontrol e gittim o gün doğum oldu takip edin devam ediyorsa bı kontrole gidin zamanınızda gelmiş artık
K_ubi Bana doktor bu kasılma Dogum belirtisidir bebeğin bir yerde toplanması belirtidir demişti takip edin süresini ona göre gel demişti. Siz de takip edin olmadı hastaneye gidin
aysnrsvs Sabriye1 hareketsizlik yoktu ama sürekli belli dakika aralığında kasılma oluyordu 5bucuk yıl oldu