Burcu-2910 canım nerden baksan 20 haftalarda başladı 38+4 oldum hala ağrıyor dikkat ettim neyden kaynaklı diye ne zaman südyen taksam destekli yada deşteksiz fakr etmiyor hemen ağrı yapıyor o yüzden nadir takıyorum uzun süre dik oturmaktan da ağrı yaptığını farketim bu da biraz sanırım bebeğin durus seklidene bağlı bana da bebeğin büyümesinden ve başkı yapmasından kaynaklı dediler çok kötü acıdı var nefes alamaz hale sokuyor bazen uyuyamıyorum doğru düzgün oturamıyorum hemen uzanmak istiyorum önce sağ göğsümün altında ağrı vardı sonra sol bu seferde her iki tarafda da olmaya başladı aynı durumu hala yasıyorum 🙁